Anna-Sara Johansson

Motgångar

Kategori: Allmänt

Trött jag blir när de mesta går utför o emot en!

30 november jobbade jag min sista dag på Munga efter att vi alla blivit varslade 2 månader tidigare. Drygt 4 år hade jag jobbat på den arbetsplatsen, hade en fast heltids tjänst o jag trivdes väldigt bra. Helt underbara kollegor o en månadslön som inte var fy skam!

Efter de går ingenting min väg, massa strul med A-kassan o jag är rädd att jqg kommer stå utan pengar de närmsta månaderna!
Att gå från massa pengar till inga pengar är inte kul, rädd att jag inte ska kunna ha kvar min lägenhet.
Denna rädsla kommer fortsätta även när A-kassan kommer, tyvärr har jag levt för bra!

Sen träffar jag med min tur även bara idioter till killar, de gör mig arg o ledsen. Frustrerande! Vad gör jag för fel?!

År 2014 kan la bara bli bättre än 2013? Eller?


Sover dåligt från att jag lägger mig fram till typ 6 o sen är de dags o gå upp...Igår var de värre än vanligt! Tillslut fick jag ta en tablett, jag orkar inte med de här!

STORT TACK till mina fina, fina vänner som finns för mig. Ni betyder allra mest !♡♡♡

KOMMENTARER:

  • linda säger:
    2014-01-09 | 11:53:05

    Jag älskar dig min fina vän. Finns här för dig!

Kommentera inlägget här: